czwartek, 9 maja 2013

24, 25 września Serock k/ Warszawy






Specjalistyczna  wiedza dla handlowców nt. rynku gazu - dlaczego to takie ważne ?



Liberalizacja rynku gazu zmienia pracę działów handlowych. Sprawia że ludzie pracujący w firmach sprzedających gaz będą potrzebować ważnych narzędzi do rozmów z klientami. Zapotrzebowanie na określoną  wiedzę nt rynku  staje się oczywiste w sytuacji gdy rozpoczyna się „walka o klienta” bo wykształcenie działów handlowych staje się ważnym elementem budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa gazowniczego. Jest ona potrzebna m.in.  do skonfrontowania  oferty przedsiębiorstwa  z ofertą konkurencji ,budowaniu własnej korzystniejszej, a także umiejętnym wskazywaniu przewagi „własnej” oferty nad ofertą  innych firm.
Ponieważ handel gazem (oraz usługami okołogazowniczymi)  charakteryzuje się wysokim stopniem skomplikowania, cena nie jest jednoznacznym i prostym elementem przetargowym osoby pracujące w działach handlowych  muszą sprawnie poruszać się w wielu złożonych zagadnieniach związanych z rynkiem gazu .
Analizując tę sytuację najlepsi specjaliści praktycznie znający charakter i specyfikę „handlu gazem” przygotowali dla dyrektorów handlowych, doradców klienta specjalny program zbierający te najważniejsze według nas elementy ”wiedzy handlowca”, który zajmuje się  gazem ziemnym. (sprzedażą  gazu i  usług okołogazowniczych)

Zapraszam serdecznie na warsztaty.




Sylwia Zarzycka ,

Dyrektor ds Szkoleń, Logos  Warszawa,  
tel.:0-783 643  291, 

fax: +48 22 49 07 037
e-mail.:Sylwia_Zarzycka@logosstrategie.pl