6. Zagadnienia związane z planami wdrożenia PUG (Program Uwolnienia Gazu) w Polsce w kontekście rozwiązań zastosowanych w innych krajach.
Praktyczne warsztaty dla działów handlowych (dyrektorów, doradców klienta) przedsiębiorstw gazowniczych: Najważniejsze narzędzia pracy w „walce o klienta„ w kontekście liberalizacji rynku gazu.
czwartek, 19 kwietnia 2012
seminarium 11, 12 czerwca - problematyka w skrócie
1. Klasyfikacja i omówienie różnych
umów ( mi.in umów SWOP, SPOT,
Futures, długo-średnio i krótkoterminowych, oraz umów przerywanych )
2.Analiza i wyliczenia dotyczące wpływu istotnych
składników umów na ostateczną cenę gazu
ziemnego (analiza tzw. cenotwórczych składników umowy)
3.
Przenoszenie zapisów umów importowych oraz zapisów z umów dostaw z krajowych
źródeł do umów zawartych z końcowymi Odbiorcami gazu ziemnego.
4.Klauzula
„ ToP” oraz metody jej kompensowania
(warunki „Make up” i „Carry forward” )
5.Umowne
rozliczanie sprzedaży gazu ziemnego, usług transportowych oraz
niezbilansowanych ilości gazu
ziemnego.
6. Zagadnienia związane z planami wdrożenia PUG (Program Uwolnienia Gazu) w Polsce w kontekście rozwiązań zastosowanych w innych krajach.
6. Zagadnienia związane z planami wdrożenia PUG (Program Uwolnienia Gazu) w Polsce w kontekście rozwiązań zastosowanych w innych krajach.
Subskrybuj:
Posty (Atom)